Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
bibl. Sieradz
(3)
filia Wieruszów
(1)
filia Pajęczno
(1)
filia Łask
(2)
filia Wieluń
(2)
filia Zduńska Wola
(1)
Czytelnia bibl. Sieradz
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(7)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Marketing
(7)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : wykr., rys. ; 21 cm.
Temat
Indeks ISBN : 83-900698-8-6
Bibliogr. s. [429]-436
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieluń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33752 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Indeks ISBN : 83-900698-8-6
Bibliogr. s. [429]-436
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Łask
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25257 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 429-436
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Pajęczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18684 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : wykr., rys. ; 21 cm.
Temat
Indeks ISBN : 83-900698-8-6
Bibliogr. s. [429]-436
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104482, 104483 (2 egz.)
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. [dodr.]. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Temat
Indeks ISBN : 83-900698-8-1
Bibliogr. s. [429]-436
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106970 (1 egz.)
filia Łask
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 26451 (1 egz.)
filia Zduńska Wola
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37524, 37904 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437, [3] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Temat
Indeks ISBN : 83-900698-9-X
Bibliogr. s. [433]-437
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113387 (1 egz.)
Czytelnia bibl. Sieradz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 113386-Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. ; 21 cm.
Temat
Indeks ISBN : 83-900698-8-6
Bibliogr. s. [429]-436
Bibliogr. s. [433]-437 Wyd. 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieluń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34773 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej